Notulen Jaarvergadering

Op deze pagina kunt u de notulen lezen van onze laatste jaarlijkse ledenvergadering die altijd aan het begin van het jaar wordt gehouden.

Verslag Jaarvergadering HSV G.O.A. 2023

Datum:      woensad 8 maart 2023

1.Opening + mededelingen voorzitter
De voorzitter heet iedereen van harte welkom. De heer Zuiddam is met kennisgeving afwezig.

2.Financieel verslag 2022
Er zijn geen vragen over het financieel verslag van de penningmeester.
Er zijn geen bijzondere dingen gebeurd afgelopen jaar.
We staan er gezond voor.

3.Verslag kascontrole commissie
De kascontrole commissie bestaat dit jaar uit de heren P. van Malsen en J. Belder. Zij hebben de boekhouding nagekeken en alles was goed. De kascontrole commissie kon er vanavond helaas niet bij zijn. Zij hadden echter al wel hun akkoord gegeven. De heer Malsen heeft dit telefonisch bevestigd. De penningmeester krijgt bij deze decharge voor het financieel verslag na goedstemming leden jaarvergadering. De heren van Malsen en Belsen zal gevraagd worden of zij zich voor volgens jaar herkiesbaar stellen. De heer R. Scheffers stelt zich beschikbaar voor de kascontrole commissie 2023.

4.Pauze

5.Notulen vorige vergadering (24-01-2020)
Verslag 2020. Er zijn geen vragen of opmerkingen over het verslag. Notulen goedgekeurd door jaarvergadering.

6.Concoursen 2023
Voor de volwassenen zijn twee karper visdagen gepland op de Slothoeve Vijver Vinkel.
De twee dagen zijn zaterdag 6 mei en zondag 30 juli en door HSV G.O.A. verzorgd. Voorstel forel wedstrijd in half september bijv. in Ommeren. Op 21 mei wordt er een bootwedstrijd ingepland.

7.Lieshaven
De havenmeester heeft zich ziek gemeld, maar namens de havenmeester graag de boten bijhouden. Er zijn weer diverse boten die teveel water hebben en aan het zinken zijn.
Verder heeft Waterschap Rivierenland weer van zich laten horen door een Huurovereenkomst van de steiger op te sturen. Hier zijn we als bestuur niet mee eens, evenals in 2016/2017. We zijn hiermee in overleg met het waterschap en via raadsverslagen hen laten zien dat we recht van gebruik hebben.

8.Rondvraag
Geen vragen.

Einde vergadering, voorzitter bedankt de aanwezig.