Wijziging havenreglement i.v.m. ernstige schade steiger door volgelopen boot.

Donderdag, 22 februari 2024

Beste Havenleden,

De havenmeester had een dringende oproep gedaan om de boten na regen op tijd leeg te scheppen zodat de steiger niet beschadigd raakt. Helaas was de oproep niet opgevolgd door een van de leden! Daardoor was de steiger ernstig beschadigd en konden de overige vissersboten niet meer bereikt worden. Gelukkig hebben we de steiger een heel eind kunnen repareren. Maar om dit in de toekomst te voorkomen, is het volgende besluit genomen en is het havenreglement hiervoor aangepast:

Boten die onderwater zijn gekomen worden losgeknipt om schade aan de steiger te voorkomen.

Dus nogmaals, let er op dat je vissersboot op tijd wordt leeg geschept!

Names het bestuur van Lieshaven